środa, 6 czerwca 2012

Chwilowy wyjazd...

Dzisiaj jadę do mojej babci, więc nie będę  się przez jakiś czas wpisywała... Tam nikt nie wie, że prowadzę bloga, a skoro piszę tutaj prawie wszystko to nie chcę im mówić ;p Dopiero w niedzielę wracam do domu...
Dzisiaj nie byłam w szkole bo źle się rano jakoś poczułam. A dziwnym trafem miałam test z ''Romeo i Julii''.
No cóż... Jestem taka smutna, że dowiem się od koleżanek jaki on była haha xD Ale wracając do tematu. U mojej babci jest mega podwórko. I moja malutka kuzynka, skończy pół roku 29 czerwca, więc właściwie ma narazie 5 mies. Ma na imię Weroniczka i jest słodziutka mówię wam... Już się śmieje, gaworzy, łapie jak tylko widzi jakieś inne dziecko lub mnie lub kogokolwiek z mojej rodziny :) Kocham to maleństwo! A, i jeszcze tam gdzie jadę będzie rok (właściwie 9 mies.)  ode mnie młodsza siostra cioteczna Daria. Chociaż właściwie wolałabym zostać w domu to muszę jechać, ale lubię tam jeździć więc mi to nie przeszkadza jakoś bardzo...Wrzucę fotki jak wrócę do domku hehe. Jeżeli uda mi się je zrobić ;p
A co do jednego z poprzednich postów (Loteria) widzę, że mam was o 2 więcej... No jeszcze niestety dalej niż bliżej do 20 ale zawsze coś... :)

wtorek, 5 czerwca 2012

Oj... Trzeba się postarać!

Moje oceny to oczywiście trójki, czasem czwórki, rzadko piątki, a szóstki cudem! Teraz jest prawie koniec wystawiania ocen dlugopisem... Musze poprawić co poniektóre oceny np. Z geografii... Ostatnio nie wpisywałam się tu bo się uczyłam. A propo nauki to dostałam 2 z tej cholernej kartkówki! Man dosyć tej Osiadacz dosyć już wsystkiego, a to dopiero 1 klasa! U mnie w szkole piją, palą, nawet ćpają, a mianowicie acodin! Ja się nie wciągnę w żaden nałóg choćby mnie namawiali i nie potnę się z powodu głupich pustych lal! Ostatnio jak coś mi dogadała jedna już nie ważne co odpowiedziałam jej "przynajmniej moja głowa nie świeci pustkami! " Podziałało... Nareszcie nie odzywa się do mnie... Nie wie raczej co mi powiedzieć haha xD Jeszcze nie wymyśliła ;) A wy też macie w szkole takie puste laski??Ale odbijam od tematu... No to na zakończenie dodam: Jestem niezależna i nikt mnie nie przekona do tego czego nie chcę!

niedziela, 3 czerwca 2012

Loteria :)

Wpadłam na pewiwn pomysł, a mianowicie, że zrobię małą loterię... ale pod warunkiem że będzie przynajmniej 20 obserwatorów ;) Nagrody będą jakie będą ale napewno nie będą to jakieś ołówki czy coś... może kolczyki, breloczki, łańcuszki :* A dla osoby, która najbardzien będzie się udzielać dodatkowo jeszcze coś... no to jak wysyłajcie emaile jak już będzie was 20 ;))

Nauka, nauka i jeszcze raz nauka!!!


Dzisiaj cały dzień muszę się uczyć bo po pierwsze mam kartkówkę z teografii o Australii ale ja nie mam jak się uczyć do niej bo nie kupiłam jeszcze 2 części książki... więc sięgnę sobie do neta i zobaczymy... po drugie mam namalować obraz na płótnie a to zabiera mi czas...  No. cóż... jak pięć dni do wystawiania ocen to trzeba dużo poprawić. Ostatnio pisałam test z hiszpańskiego i czuję że dostanę czwórkę :))

sobota, 2 czerwca 2012

Szalona!

Dzisiaj jestem mega szczęśliwa! Nawet nie wiem czemu! Tak poprostu mi się wzięło xD Może dlatego ,że prawie koniec roku szkolnego a może dlatego że zjadłam poprostu za dużo słodyczy??? No cóż... Dzisiaj świruję! Haha... a tak ogólnie mam zakaz na kompa  ale nikt nie wspomniał ni słowem o telefonie... Trzeba dobierać słowa dobrze!