czwartek, 6 grudnia 2012

Ahhh... To już kolejny dzień siedzenia w domu ;/ Aż zatęskniło mi się już za tą szkołą. No ale choroba to choroba, wiele by chciało ją mieć szczególnie że dzisiaj test z fizyki ;) Wczoraj upiekłam sobie półkruche ciasteczka. Zdjęcia będziecie mogli niedługo obejrzeć na blogstar.pl ,ale najpierw wolałam wysłać je wam :)
Zrobiłam je według tego przepisu:
Składniki:


  • 500 g mąki pszennej
  • 150 g masła lub margaryny
  • 2 żółtka
  • 1 jajko
  • 3/4 szklanki cukru
  • 1 łyżeczka proszku o pieczenie
  • 1 płaska łyżeczka sody oczyszczonej
  • szczypta soli

    Mąkę przesiać i wymieszać z cukrem, sodą, proszkiem. Zrobić wgłębienie, dodać masło i palcami rozdrobnić z mąką na grudki. Dodać pozostałe składniki. Wyrobić jednolite ciasto i schłodzić w lodówce 1h(Chociaż osobiście wkładam do zamrażarki na 30 min). Ciasto będzie miało kruchą strukturę. Tylko ja dodawałam co jakiś czas łyżeczkę wody by się nie łamało.
 
      Dziękuję...Pozdrawiam Jula ;*      

4 komentarze:

  1. Świetny blog :)
    Zapraszam do mnie http://mietowetrampki.blogspot.com/
    +obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny przepis: )
    Obserwuję: )
    http://agnesfrey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Julia, czemu już nie piszesz?

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaobserwowałam i liczę na rewanż ;)
    pinkpinksweet.blogspot.com
    swiat-wg-nastolatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń