środa, 5 grudnia 2012

Cześć ;D

hejka ;) Zapomniałam trochę o blogu bo zostałam zaproszona do blogowania na blogstar.pl :) Ale żeby odświeżyć stronę zaprojektowałam nowy banner... Piszcie mi czy się wam podoba czy nie ;pp Ja po miłej niedzieli spędzonej u dziadka na imieninach niestety rozchorowałam się :( Tak jak moje pół klasy... Czyli wymioty i gorączka oczywiście. Aj tak już jest... Niestety nie mam żadnych zdjęć z niedzieli ponieważ nie wzięłam mojego aparatu :( Lepiej jak tym razem nie wyśle wam zdjęć bo wyglądam bardzo marnie ,a tymczasem lecę po bułeczki. Narka ;*

2 komentarze:

  1. Śliczne zrobiłaś te bałwanki :-) Ja całkiem niedawno pokusiłam się na zrobienie ciasteczek wg Twojego przepisu i wyszły naprawdę pyszne. Co prawda moje nie były tak kreatywne, jak Twoje, bo zadowoliłam się zwykłymi kółeczkami :-PP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojć, ten komentarz nie miał być pod tym postem, a pod następnym. Nie wiem dlaczego tak wyszło- może dlatego, że pisze na telefonie i zapewne coś przez przypadek kliknęłam :-P

      Usuń